ניקוי מכני בהברשה של מעבי מים מסוג תרמיל וצינורות 

חברת גור טכנולוגיות מבצעת מעל ל-40 שנים עבודות ניקוי כימי וניקוי מכני בהברשה של צינורות החלפת חום במערכות עיבוי ואיוד מסוג תרמיל וצינורות.

תהליך הניקוי המכאני מבוצע לרוב לאחר סיומו של הניקוי הכימי לצורך שטיפה של כל המשקעים הרכים ותוצרי הריאקציה שנשארו בצינורות המעבה בסיום התהליך הכימי – משקעים אותם לא ניתן לפרק בתהליך כימי כגון חול, בוץ ותוצרי הריאקציה הכימית.

תהליך הניקוי המכאני של צינורות העיבוי הוכח כבעל חשיבות רבה לשיפור תפקוד היחידה ויצרני יחידות עיבוי מים הגדולים בעולם כמו TRANE, CARRIER, YORK ועוד מציינים את חשיבות ביצוע תהליך הניקוי המכאני בהברשה בסיום כל ניקוי כימי שמבוצע במעבים אותם ייצרו.

המאיידים בהם זורמים המים בתוך צינורות החלפת החום במעגל סגור לא אמורים להיווצר משקעי אבנית (קלציום קרבונט) אך במידה וקיים לכלוך במי הסחרור בנכנס למערכת בזמן הקמתה, במהלך ביצוע תיקונים או בכל דרך אחרת, בסבירות גבוהה כי עם חלוף השנים הלכלוך ישקע בצינורות האיוד שכן המאייד מהווה מעין מלכודת בשל העובדה כי לרוב ימוקם בתחתית המערכת וצינורות המאייד מהווים מקום “אידיאלי” ללכלוך המסתובב במערכת לעצר לשקוע. במצבים אילו פתיחה של מכסי המאייד והברשה כל צינורות היחידה מהווים פתרון מצוין לפינוי כל המשקעים שנוצרו ולהשבת היחידה לתפוקה מלאה

לחברת גור טכנולוגיות ניסיון עשיר בניקוי מעבי מים ומאיידים של כל היצרנים המובילים בשוק. לצורך ביצוע הניקוי המכאני טכנאי החברה עושים שימוש בציוד ייחודי הכולל מברשת המסתובבת במהירות גבוהה בשילוב לחץ מים לפינוי והוצאת כל המשקים הרכים שנותרו ושקעו בצינורות היחידה במהירות, ביעילות ובאופן בטון לחלוטין לכל סוגי הצינורת.

Trust us

עלינו

גור טכנולוגיות ניקוי מערכות תרמיות בע"מ הינה חברה ישראלית שהחלה את פעילותה בשנת 1979 על ידי המהנדס אריה גור. מיד עם היווסדה החל אריה גור לפתח חומרים וטכנולוגיות שייעודם – טיפול, תחזוקה וניקוי של שטחי החלפת חום וצנרת במערכות מיזוג, קירור, אוורור וחימום. כיום – גור טכנולוגיות בע"מ נותנת שירותים, מפתחת, מחזיקה, משווקת ומייצאת תכשירים, ציוד וטכנולוגיות בתחום התמחותה – שירותי שטח ותכשירים לטיפול במשקעים ובעיות שונות במערכות החלפת חום, מיזוג, קירור, אוורור וחימום - כגון – קורוזיה, אבנית, שומן, בוץ,…
Skip to content