שטיפה ופסיבציה למערכות קירור חדשות לפני הפעלה

תהליך הקמה של מערכת קירור מרכזית במוסדות גדולים כמו מפעלי יצור, בתי מלון, בנייני משרדים וכיו”ב כולל הרכבה בריתוך של קילומטרים רבים של צנרת ברזל לצורך הולכת מי הקירור אל יחידות הקצה והחזרתם לקירור חוזר בחדרי המכונות.

תהליך הרכבת צנרת המים יכול להמשך מס’ חודשים רבים. בסיום התהליך, לאחר בצועה בדיקת לחץ ולפני חיבור יחידות הקירור החדשות יש לבצע שטיפה יסודית של כל צנרת המים משאריות גבי ריתוך ולכלוך רב שחדר לצנרת בזמן ההקמה.

שטיפה זו מיועדת לצורך פינוי של הלכלוך הקיים בצנרת על מנת שלא יחדות למחליפי החום ויחידות הקצה ויגרום לנזקים וסתימות במעברי המים. בסיום תהליך השטיפה מתבצעת פעולת פסיבציה – יצירה ספונטנית של שכבה דקה, קשיחה בקוטרו הפנימי של הצינור שמונעת היוצאות קורוזיה עתידית.

לאורך שנות פעילותה ביצעה חברת גור טכנולוגיות עבור לקוחותיה שטיפות ופסיבציה למערכות מים שכללו קילומטרים רבים של צינורות בקטרים משתנים ובנפחים של מעל ל – 450 מ.ק. בסיום הטיפול מבוצעת בדיקה מעבדתית וללקוח מוגש דוח המבטיח איכות מי קירור גבוהה לאורך שנים רבות ושמירה על מתכות המבנה של המערכות

עלינו

גור טכנולוגיות ניקוי מערכות תרמיות בע"מ הינה חברה ישראלית שהחלה את פעילותה בשנת 1979 על ידי המהנדס אריה גור. מיד עם היווסדה החל אריה גור לפתח חומרים וטכנולוגיות שייעודם – טיפול, תחזוקה וניקוי של שטחי החלפת חום וצנרת במערכות מיזוג, קירור, אוורור וחימום. כיום – גור טכנולוגיות בע"מ נותנת שירותים, מפתחת, מחזיקה, משווקת ומייצאת תכשירים, ציוד וטכנולוגיות בתחום התמחותה – שירותי שטח ותכשירים לטיפול במשקעים ובעיות שונות במערכות החלפת חום, מיזוג, קירור, אוורור וחימום - כגון – קורוזיה, אבנית, שומן, בוץ,…
Skip to content