ניקוי כימי ומכני של מעבי אמוניה

תהליך הניקוי של מעבי אמוניה שונה במהותו מתהליכי ניקוי של מעבי מים במספר מובנים חשובים. ראשית חומרי המבנה של מעבי אמוניה שונים ממתכות המבנה של מעבי מים. מעבי אמוניה מיוצרים לרוב מברזל וקוטר הצינורות שלהם יהיה גדול משמעותית מצינורות אותן נמצא ביחידות עיבוי מים.

בנוסף ביחידות עיבוי אמוניה מקובל למצוא כמויות אבנית גדולות באופן משמעותי מזו שתתפתח ביחידות עיבוי מים ובסיום הניקוי הכימי תוצרי הריאקציה שיישארו ביחידה הינם קשים יותר ורבים יותר ממה שנהוג לראות בכל יחידות העיבוי האחרות.

מחליפי חום

כל הגדלים

ציוד בטיחות

טיפול מכני

הסרה של משקעים

בשל הבדלים אילו גור טכנולוגיות ניקוי מערכות תרמיות פתחה לאורך השנים שיטת עבודה ייחודית אשר מאפשרת ניקוי מהיר וללא כל חשש מגרימת נזק ליחידה עיבוי אמוניה עם כמויות משקעים רבות. כמו כן בתהליך הניקוי המכאני שמבוצע לאחר הניקוי הכימי מתבצע שימוש במערכת מיוחדת של כלים המאפשרים ניקוי ופינוי של תוצרי ריאקציה קשים ורבים שמשאיר את צינורות היחידה נקיים לחלוטין.

לחברת גור טכנולוגיות ניקוי מערכות תרמיות ניסיון של מעל ל-40 שנים עבודות ניקוי כימי של צינורות החלפת חום במערכות עיבוי אמוניה מסוג תרמיל וצינורות ובמהלך כל תהליך העבודה מתבצע פיקוח מסודר באמצעות מעבדה ניידת על ריכוזי התכשירים בתוך המערכת ומהלך הריאקציה הכימית.

עלינו

גור טכנולוגיות ניקוי מערכות תרמיות בע"מ הינה חברה ישראלית שהחלה את פעילותה בשנת 1979 על ידי המהנדס אריה גור. מיד עם היווסדה החל אריה גור לפתח חומרים וטכנולוגיות שייעודם – טיפול, תחזוקה וניקוי של שטחי החלפת חום וצנרת במערכות מיזוג, קירור, אוורור וחימום. כיום – גור טכנולוגיות בע"מ נותנת שירותים, מפתחת, מחזיקה, משווקת ומייצאת תכשירים, ציוד וטכנולוגיות בתחום התמחותה – שירותי שטח ותכשירים לטיפול במשקעים ובעיות שונות במערכות החלפת חום, מיזוג, קירור, אוורור וחימום - כגון – קורוזיה, אבנית, שומן, בוץ,…
Skip to content